Direktlänk till inlägg 31 oktober 2010

....

Av Linnea - 31 oktober 2010 14:38

   wille


Lille Wille och sambon Oliver är på kalas. jag stanna hemma efter en spya inatt och sen inte mått hundra under dagen. Men annars då, jag mår inte sämre än vad jag gör en annan dag. Jag klarar inte av att se andra barn, yngre eller lika gamla som Wille.

Det orkar jag inte. Det blir för mycket. Jag börjar gråta varje gång Liberos nya blöjreklam kommer på tv:n. Jag vaknar mitt i natten och gråter. Just nu känns det som allt kommer bryta ner mig totalt, finns ingen ork till att städa eller vara trevligt. Ursäkta hur jag skriver, men jag har ju skapad denna blogg för att jag ska kunna skriva av mig om exakt hur jag mår.

och det känns som att läkarna döljer något, som senast vi va hos doktorn. Först i Uppsala fick vi veta att det satt i benen och bara i benen. Men nu senast vi var hos doktor här hemma i Dalarna fick vi veta att det finns i hela kroppen, vilket gör att i framtiden kan kanske det bryta ut i tex armen.

Det som får det att göra ännu ondare är att sjukdomen sitter i cellerna. Celler har man i hela kroppen, hjärtat, levern, muskler. Och att det kan flytta sig och kanske bryta ut på levern eller annat organ, gör så himla ont i mig.


VARFÖR min lilla skrutt, varför inte jag? VARFÖR!!!



  


Jag är lyckligt Kär i min Oliver. Och älskar honom mer och mer för varje sekund som går, och det är han jag vill leva mitt liv med. Min son Wille älskar också Oliver, dom har jätte skoj tillsammans, och det är bra. När jag behöver lite avlastning att få kunna hoppa in i duschen utan att det ska vara skrik och bråk. Som leder till en massa stress.  Dom är mina pojkar och jag älskar båda av hela mitt hjärta!


/mami L

 
 
eroooticaaa

eroooticaaa

31 oktober 2010 21:25

Hej! Kolla gärna in min sex & kärleksblogg. Det kan ju vara kul med något annorlunda, roligt och lärorikt:)
Där skriver jag verkligen om allt, och jag har en massa kategorier som för henne/honom, mellan våra lakan, gästbloggare, sexnoveller, kontakta mig, veckans sexställningar, sextips, och massa mer:)

http://eroooticaaa.blogg.se

 
Filura

Filura

31 oktober 2010 21:42

Hej, kikar in och lämnar ett litet spår :).
Vilken underbar lite kille du verkar ha. Och vilken styrka ni verkar ha, så ung och så stark. En kanon mamma helt enkelt :). Sen skrev du ngt om att han kommer att behöva rullstol i skolan, och enligt min mening. Nu har jag barn som är friska, men min yngsta har haft en tjej i klassen om setat i rullstol, och de har varit så lärorikt för alla, och den lilla tjejen var som en av dem. Sågs aldrig som tjejen som inte kunde vara med på allt, utan mer som tjejen som klarade allt.
Kram på er

http://filura.bloggplatsen.se

 
Tejen Från Fritsla

Tejen Från Fritsla

1 november 2010 07:19

Hej !
Jag tänkte bara kika in lite i din blogg för att säga att jag har en liten reklamering på gång. Så om du är intresserad för att bli reklamerad i min blogg så är det så lätt att du går in i min blogg och skickar iväg en kommentar på senaste inlägget. T.e.X, jag vill bli reklamerad :) Hoppas att du vill vara med, KRAMAR FRÅN MIG !

http://www.FritslaTjejen.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linnea - 3 december 2010 17:11


... Jag stödjer kampanjen Vit Jul! Det här är vit jul Visste du att var tionde barn känner oro inför julen? Inte för att tomten ska ge fel julklappar. Utan för att han vinglar så konstigt.                                            Alkoholko...

Av Linnea - 2 december 2010 17:10

... helt underbara skyltar och texter. Hos Ljusa rum finns det massa fint. Skulle vilja ha allt hon gjort.   Wille håller på att somna sittandes i soffan, medans han kollar på bompa. Vi gick upp vid 20 i 7 i morse, samtidigt som Älskade Oliver. S...

Av Linnea - 30 november 2010 15:04

Hemma efter dag nr 2 med att hjälpa min bror att packa och flytta. Idag fick han nyckeln så vi var och kollade på lägenheten, riktigt fin! Passar perfekt till min bror! Imorgon ska vi köra med släp så alla stora saker kommer på plats, och lite karton...

Av Linnea - 29 november 2010 08:00

         Nu har det julpyntas hemma hos oss. Det har vart en jätte mysig helg med massa ljus och kärlek. Wille kom igår. Älskade lilla skrutt, full fart vart det på han. Gick längs med väggen jätte mkt. Oliver har åkt till jobbet, och jag...

Av Linnea - 24 november 2010 09:29

... jag håller på att hosta och har vart förskyld nu en tid och jag är så trött på det, så jag skänker bort den! Bara ringa om du är intresserad..   Wille är hos sin pappa och min stora älskling jobbar. Jag sitter här och lyssnar på lite musik. O...

Presentation


mama till en liten son på 2 år som har en muskelsjukdom. Här skrivs det om tankar, vardag och allt som kommer där in till.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<<
Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

omröstning

Vem är du?
 Tjej
 Kille

Vit Jul


Ovido - Quiz & Flashcards