Direktlänk till inlägg 29 november 2010

JulPyntat

Av Linnea - 29 november 2010 08:00

      


Nu har det julpyntas hemma hos oss.

Det har vart en jätte mysig helg med massa ljus och kärlek.

Wille kom igår. Älskade lilla skrutt, full fart vart det på han. Gick längs med väggen jätte mkt.

Oliver har åkt till jobbet, och jag kunde bara inte somna om. Så passar på att göra lite saker på datorn innan Lille Wille vaknar till. Såg på termometern att det inte var några roliga grader ute idag. Får se om vi försöker oss på en promenad lite senare på dagen.


/mami L

 
 
nataly

nataly

30 november 2010 10:51

Hej tjejen, lite snabba grejer att tänka på.. 1.måla eyeliner, fast gör den tjockare i mitten av ögat.

2. ta en vit eller hudfärgad kajalpenna på undre fansraden (inne).

3. måla med kajal eller ögonskug under eyeliner bandet.. asså under fransraden.

d kan vara lite att tänka på.. men ljust istället fär svart i eyelinerbandet..

http://natalylopezz.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linnea - 3 december 2010 17:11


... Jag stödjer kampanjen Vit Jul! Det här är vit jul Visste du att var tionde barn känner oro inför julen? Inte för att tomten ska ge fel julklappar. Utan för att han vinglar så konstigt.                                            Alkoholko...

Av Linnea - 2 december 2010 17:10

... helt underbara skyltar och texter. Hos Ljusa rum finns det massa fint. Skulle vilja ha allt hon gjort.   Wille håller på att somna sittandes i soffan, medans han kollar på bompa. Vi gick upp vid 20 i 7 i morse, samtidigt som Älskade Oliver. S...

Av Linnea - 30 november 2010 15:04

Hemma efter dag nr 2 med att hjälpa min bror att packa och flytta. Idag fick han nyckeln så vi var och kollade på lägenheten, riktigt fin! Passar perfekt till min bror! Imorgon ska vi köra med släp så alla stora saker kommer på plats, och lite karton...

Av Linnea - 24 november 2010 09:29

... jag håller på att hosta och har vart förskyld nu en tid och jag är så trött på det, så jag skänker bort den! Bara ringa om du är intresserad..   Wille är hos sin pappa och min stora älskling jobbar. Jag sitter här och lyssnar på lite musik. O...

Av Linnea - 17 november 2010 16:00

... har idag fått ett namn. och lite mer förklarat om vad det kan komma ifrån. Så nu har jag det uppskrivet vad det heter och så. Vi tog en liten promenad till macken och köpt frimärke och postade breven. Sen tog vi en lite omväg hem innan det vart...

Presentation


mama till en liten son på 2 år som har en muskelsjukdom. Här skrivs det om tankar, vardag och allt som kommer där in till.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< November 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

omröstning

Vem är du?
 Tjej
 Kille

Vit Jul


Ovido - Quiz & Flashcards